17 Mayıs 2016 Salı

ÜVEY KIZIM ve 2. EŞİMLE ANILARIM 2

şiktimmi sikildimmi anlamadım ama ohh sonunda demişti ü kızım sonunda dagıldım resmen amk yüzüme baktı boynuma sarıldı ohh artık senınım baba dedi ilk defa baba demişti abi derdi dudaklarımı öptü geliyorum dedi gitti bir kaç dakka sonra seslendi gittim ses yatak odamdan geliyordu
annesının geceliğini giymiş ti mor olanı en sevdiğimi annesinini kokusu vardı parfumunden sıkmıştı bacakları harıka görünuyordu yataga uzanmış ayaklarını bukmuş şaşırma kac aydır bunu beklıyordum o kadar cılve naz yaptım sana annemı yaptığın gıbı benıde yap dedi memelerını sıktım taş gibi idi taş unutmuşum bu sertliği bukadar sert olabileceğini unutmuşum memeleri evet taş gıbi idi uçları kıraz tanesı kadardı 16 yaşına ragmen oldukca gelişmişti vucudu gobeğini yaladım çevirip baldırlarını tek çizgi olan amını sırtını ve tekrar çevirip amını aldım agzıma tıtredı once gözlerini kapadıellerini ellerimi kenetledi içi titriyordu amı mıs gıbı ıdı yıkamış tı zaten o körpe am vucut mest etmişti beni dokunmak bile çıkdırtmıştı benide onuda dogruldum neçe sonra resmen sular seller gibi idi amı beklemediğim şekiilde hemde dogruldum altımda bacakları ayrık gözleri közlerimde ıdı sıkımı amına surtmeye başladım bastırarak yarımsaat once boşalmış olan ben degıldım sankı herseferinde bızırına deydıgınde tıtrıyor amı tık tık dıye atıyordu ucunu soktum durdu yavaş yavaş santım santım sokuyordum hıssetmek istercesine yanıyordu cayır cayır sıcaktı annesinden 3 kat daha sıcaktı kavramıştı sıkımı sankı bir el sıkı sıkı kavramıştı sıkımı dıbını bulmuştum yuzu değişmiti deminkinden 3 5 santım daha derinde idiM 18 19 lık NORMALDEN BIRAZ KALIN sıkım (HIKAYELERDEKİ GİBİ 20 25 CM DEĞİL) ZORLANIYORDU durdum uzerime çıkardım dıreksıyonu ona verdım uzanmış ayaklarımın uzerinde ben de otururcacına ıdım memelerı ağzımda ıdı orta boy portakallar hızlanıyor kalkıp uzerıme oturuyor tebessum edıyordu kalkarken ama otururken zevk aldıgı her halınden belli oluyordu ıyıce havaya gırmış çatır çatır şikişiyorduk terlemiştik amı rıtmı yalkalamış içindekine alışmıştı altıma lmış dakıkalardır sikiyordum artık kurumaya başlamıştı 16 lıktı sonuçta çıkardım göbeğine dogrı fışkırdım ılk fışkırma memelerine kadar gıtmişti sılındım duşlarımızı aldık 2 sevgili gıbı el ele dız ddize dudak dudaga oturup sohbete başladık…..ZAVALLI BEN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder