15 Mayıs 2016 Pazar

Küçükken Uğradığım Tecavüz

Slm arkadaşlar, bugün size kucukken ugradigim bir tecavüzü anlaticam. O zamanlar 14 yaşındaydım. Bilgisayarlar yeni yeni evlere girmeye başlamıştı. Bizim bir komşumuz vardı. Sağolsun bilgisayariyla oynamama hep izin verirdi. Onun sayesinde bilgisayardan filan iyi anlıyordum. Bir gün hava çok sicakti. Evde de kimse yoktu. Herkes düğüne gitmişti. Ben ise sınavları bahane edip gitmemistim. Ama sınav filan yoktu. Koyumuz çok uzak ve sıkıcıydı. O yüzdeb gitmek istemedim. Bende evde ustumdekileri çıkardım. Altımda ise sadece kısacık bir sort vardı. Benim bildiğin tüm hatlarım belli oluyordu. Birden bizim kapı çalındı. Annem yokken bizim kapı pek calinmazdi. Bende gidip baktığımda komşumuz Aydın abi vardı. Onunla samimi olduğumuzdan kapıyı açtım. Beni görünce bir an duraksadi. ” Hava çok sıcak değil mi?” dedi. Bende evet dedim. Ve bilgisayarı bozulmuş beni çağırdı. Bende üstüme birsey giyip hemen gelicem dedim. Ama o sadece üstünü giy yeter dedi. Erkegiz birşey olmaz dedi. Bende tamam dedim. Ama bu laf beni hep tedirgin etmiştir. “Erkeğiz birşey olmaz” bende biraz cekine cekine gittim. Sonra bilgisayari tamir ettim. Bana su ikram etti. Onu icmemle birden uykum gelmeye başladı. Ve birden uyuya kaldım. Sonra ise uyandigimda çırılçıplak şekilde yatağa bagliydim. Ağzımida bezle kapatmıştı. Yanıma geldi ve dediki ” uzun zamandir göte hastayım. Ya simdi ya simdi” dedi. Ben sok olmuştum. Ama kacamiyordum. Ve birden üstüme atladı ve beni öpmeye başladı. Sanki ağzımı yerinden koparacakmis gibi opuyordu. Aralıksız 10 dk opustuk. Yorulunca direk yüzümü yalamaya başladı. Ve yüzümden sikime doğru yalaya yaylaya gitti. Sonra benimkini yalamaya başladı. Ve ben Birden tahrik oldum. Ve direk beni çevirdi. Arkama geçti. Ve yalamaya başladı. Diliyle bildiğin sikiyordu. Ve hep söyleniyordu. “Bu got karilarda bile yok. Hep bunu istedim. Eski eşim de bile böylesi yoktu.” gibi laflar diyordu. A bide eşinden ayrılmıştı. Şiddetli geçimsizlik sebebi ile. Sonra boxerini çıkardı. Karşımda 21 cnlik damarlı kazık gibi bir sik duruyordu. Bana yala dedi. Ama ben asla olmaz dedim. Sonra bana bir vurdu. Feleğim sasti. Sonra bende zorla aldım. 10 dk boyunca aralıksız onu yaladim. Nefes almakta zorluk cekiyordum. Sonra birden arkama gecti. Sadece biraz tukurukledi ve kondomu takip girmeye çalıştı. Ama ben bari krem sur desende beni çok yordun o yüzden olmaz dedi. Ve parmak koymaya çalıştı. Bir parmak iki parmak 4 parmak sokmayi başardı. Ve hemen girdi. Sadece başı girmişti ama birden oldugumu zannettim. Sonra yavaş yavaş soktu. Ve sonunda tamamı girdi. İlk posta gelene kadar devam etti. Sonra beni sabaha kadar sikti. Sonralari ise hep devam etti. Ama sırf ibne olmayayim diye arada bir kadın eve getiriyor beraber sikiyorduk. Ve şuan 30 yasindayim. Evliyim 3 çocuğum var. Zaten sevgilimle başlayan sex hikayemden beni bilirsiniz. Kendinize iyi bakin ve bu hikâyeleri okuyup ders alın. Ve komşularınizin evine asla TEkbasina gitmeyin. :) :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder