17 Mayıs 2016 Salı

Gay Karım

Ben 28 yaşındayım. Esmerim. Atletik ve az da olsa kıllı bir yapım var. Ben emlakçıda çalışıyorum. Dükkanda tek eleman bendim. 1 sene sonra işleri büyüttük. Artık dükkana yeni bir eleman lazımdı. Patron benim gibi İngilizce bilen birini buldu. Adı Burak’tı. Artık işler alamıyordu. Yeni eleman sarışın, yaklaşık 1.75 boylu, köse ama erkeksi görünümlü biriydi. Çok sevimli bir yakışıklılığı vardı. Görür görmez aşık oldum. Normal bir insanın bir kıza aşık olması gibi. Götü de çok seksi duruyordu. Ben yavuklumla aramı iyi tutmaya çalıştım. Çok iyi kanka olmuştuk ama aşık olduğumu belli edemiyordum. Çünkü köşe olmasına rağmen erkeksi bir görünüşü olduğu için gay olduğunu düşünemiyordum. Yaz aylarında patrondan izin alıp aşkımla İtalya’ya tatile gitmek istedim. Teklifimi aşkıma sundum ve seve seve kabul etti. Hiçte yanımıza kız alalım hevesine de girmedi. Buna çok sevinmiştim ama belli etmedim. Patron bizi bırakmaya dünden razıydı zaten hemen izin verdi. Aşkımla tatil için alışverişe çıktık. Kendine seksi mayolar tangalar almıştı. Anlaşılan iç dünyası zengindi. Diğer tatil ıvır zıvırlarını da aldık. Vizeyi oteli hepsini hallettikten sonra tatile çıktık. İlk günden planın tadını çıkartmaya başlamıştık. Akşam olmuştu. Otele geçtik. Banyo yaptık. Bornozluyken fırsat bu fırsat dedim. Ses tonumu duygusallaştırarak: Burak seni ilk gördüğüm günden beri aşığım dedim ve dudağına yapıştım. Olabildiğince ateşli öpmeye çalıştım. Burak’ın sikinin kalktığını hissettim. Öpüşürken üzerini soyuyordum. O da beni söylüyordu. İkimize çırılçıplak kaldık. Öpüşmeye doyunca aşkımı büyük bir şehvetle yalamaya başladı. Ağzına boşaldım. Ben sikim tekrar hazır olana kadar vücudunun diğer kısımlarıyla ilgilendim. 69 halini almıştık. O benim taşaklarımı sikimle adeta yutarken ben götünü yalıyordum. Sadece siki ıslsnsın diye birazcık bende yaladım. Yalamaktan göt deliğinin damarları gözükmeye başlamıştı. Burak’ı düzelttim ve bacaklarını omzuma aldım. O kadar yalamadan sonra kreme de kılıfa da ihtiyaç kalmamıştı. Önce bacak omuza yavaş yavaş sokmaya başlamıştım. Götü o kadar güzel o kadar seksiydiki iyice azmıştım. Hızıma yavaş yavaş arttırarak sikiyordum.iyice doyuma ulaşabilmek için vücudumuzu sürekli temas halinde tutuyorduk. Ben çok hızlanmıştım. Burak zevkle inliyordu. Bu şekilde 1 saat siktim. Sonra Burak’ı sırt üstü yatırdım ve altına yastık koydum. Bu şekilde de dahil sabaha kadar yermisin yemezmisin doya doya siktim. Sabah olmuştu belki kaç kere boşalmıştık sayamadım. Ama bütün gece boyunca Burak’ı bağırtarak ağlatmıştım. Ben bir kızı siktiğimde bile bu kadar çok zevk almamıştım. Ben sikimi iyice boklardan temizledim. Sonra duş aldık. O geceden sonra davranışları bana karşı yumuşadı. Sonra kağıt üstü birbirimizi karı koca ilan ettik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder