15 Mayıs 2016 Pazar

Erkek Yurdunda Kocam Oldu

Öncelikle merhaba arkadaşlar. 2 yıl önce yaşadığım bir Özel öğrenci yurdu anımı anlatıcam. Pasf bir eşcinselim Üniversiteye gitmeyi çok bekledm üniversite dönemime kadar sevgilim olmadı hani o zaman olur belki diye çok hevesliydim. Eşcinsel olduğum için devlet yurdunda kalmak istemedim özel bir yurtta üç kişilik odada kalıyordum. Kimliğimi hiç bir türlü belli etmedim odada ki bi Ahmet abi vardı 23 yaşındaymış ama ben yolda görsem 27 derim bayağı uzatmış galiba belki 2 kere falan seneye kalmıştır çünkü yaşına göre bayağı yaşlı üni iki için neyse birde hazırlık okumuş ben hazırlıktayken o ikideydi işte çok yapılıydı sporla ilgileniyorum dedi belliydi yani işte diğer arkadaşım sertaç oda benimle hazırlık okuyodu ama o sonra gitti odadan Ahmet abiyle kaldık ikinci öğretimdik ikimizde gündüzleri spora gidiyodu benide çağırıyodu ben gitmiyodum 181 88 kilo falandım bayağı kiloluydum sonra işte 2 ay 3 ay geçti biz bayağı samimi olduk odada iki kişiyiz tavla falan sürekli mıç mıç iç içe bende yurtta takılmaktan sevgili falan yapamadım hayallerim yıkıldı sürekli online oyun falan atıoruz birlikte odada da bi banyo var tuvalette orda o banyo yaparken ben tuvalete falan girebiliyorum aştık o utanmayı son zamanlarda çok fazla arandım galiba esmer sakallı olgun beni ciddi ciddi cezbediyodu böyle hayranlıkla baka kalıyodum arada ona sabah yeni uyanmıştım yeni dediğim saat 4 falan oda spordan geldi duşa girdim oda soyunmuş kıyafetlerni çıkarmış duşakabinin önünde ben hemen havlu takıp çıktım aletini ilk kez o zaman gördüm cüssesine göre ve az çok eşofman takibimden büyük olduğunu anlamıştım ama o an çok daha iri olduğunu ve damarlarını gördüm aşırı derece tahrik oldum yarı terlemiş onun ıslak vücudu beni mahvetti dedim gelirken otobüste kime dayadın aletin kalkmış dedim oda seni böyle görünce oldu öyle dedi insan kankasına hallenirmi dedim kanka deme lazım olur dedi aleti iyice kalktı oğlum korkutma beni dedim çok azdıysan al lafımı olur dedim bende de tüy yok memleketten yeni geldiğim sıralar ağdalıyım terini sildiği havluyu çevirip götümü şaplattı bende ah yapıp kırıttım havluyu kafama attı gözüm kapandı havluyu açtığımda arkamdan sarıldı kulağıma nefes verip aletini kalçamın arasında gezdiryordu iyice sarıldı güçlü kollarında kilitlendim kulağıma sikmemi istiyormusun dedi bende hayır dedim ama ben sikmek istiyorum dedi beni önüne eğdi sakso çektirmeye çalıştı ama ben kafasını alabiliyordum ağzıma oda zorlamaya çalışıyordu kafamdan bastıra bastıra yarısına soktu hepsini al yavrum hepsini falan diyodu bende ona Ahmetcim çok büyük zaten gırtlağımda dedim oda Ney dedin yavrum tekrar söyle dedi Ahmetcim çok büyük dedim ohh dedi tahrik oldu galiba tuttu kafamdan gırtlağımda gitgel yaptı boşalacak diye çok korktum sikilmek istiyordum artık kaldırdı beni götümü yaladı bi 1 dk falan sonra hazırmısın dedi bende senin kadar değilim dedim başlıyorum dedi bir abandı benim gözlerim doldu ama hepsini almak için kendimi geri ittim sonra aldım dur dedim dur az genişlesin deliğim aşırı canım yanıyo dedi gel koltuğa geçelim oturdu bende yüzük ona dönük kucağına oturdum içime aldım aletini yavaş dedim yavaş dedikce hızlandı çok sert koyuyordu bende boynuna yatıp inledim sessiz sessiz saat 6 olmuştu üniye gitmekten vazgeçtik ikimizde sikmeye devam etti baştaki acı geçmişti ben kucağında zıplıyordum sonra boşalıcak gibi hissettim ondan beni sikebildiğinin en hızlı şekli sik dedim yattım çekyata bacak omza aldı kayganlaştırıcıya abandı bende kendi aletimi ellemeden boşalmak istediğim için hızlanmasını istedim yastığı ısırıyodum inşiyordum sik beni diye yalvarıyordum çok hızlıydı Dayanamadım ağlayarak boşaldım hiç aletimi ellemeden oda son bir kez içime abandı ben tekrar bağırdım içime boşaldı.. Ahmetcim çok sert siktin dedim oda Artık bana Kocam diyceksin dedi bende tamam Aşkım dedim oda yavrum gel duşa girelim dedi sürekli birlikte olduk o sene hala aynı yurttayım Kocamla yaşıyoruz ama bi çocuk daha var o olmadıkça koyabiliyo anca bana..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder