15 Mayıs 2016 Pazar

Pasif Oğlum İçin

kapali bi bayanim.kocam oldugunde oglum 5 yasindaydi.suan 17 si bitmk uzere yani 18nde.yaklasik 2 ay oncesine kadar ogluma cok fazla slaka gosteren bi kadindim.hatta okadar ilgi alakadan cocugu bunaltmistim bile.belkide kocamdan sonra tum sevgimi ona vermekten ve onuda kaybetmekten korkmaktan kaynaklaniyordu bu duskunluk.
2 ay once arkadasim hatice telefon acip beni cagirmisti.hatice acik giyinen cok guzel ve atlet degistirir gibi erkek degistiren eski bi cocukluk arkadasimdi ve iki sokak asagida otururdu bana.hatice ile bulustuk ve anlat ne oldu canim diye sordugumda bunlari duyacagimi hic bilmiyordum.iki uc gun once hatice bi arkadasi ile arasira deniz kenarina icmeye giderler kayaliklarda takilirlardi.yineoyle bi durumda ayni yerde kayaliklarin arasinda oglum ile bi adami gordugunu soyledi hatice.dedigine gore oglumu bi adam orda sikiyomus.tabi ben bunlari duydugumda bayilacaktim konusacak halim bile kalmamisti.haticeye olamaz boyle bisey sacmalama dedigimde abla sacmalamorum yeminle gordum.ve sucluda sensin dedi bana.ona bu iste ben nasil suclu oluyorum dedigimde bana yillardir oglunu kiz gbi buyuttun bi kiz arkadasi oldumu hic bi kixin bi kadinin nelere sahip oldunu meme nasil bisey got am kalca nasil bisey bacak neye benzer gordumu yakindan ha tvlerde gormustur ama gercek bi kadin teni nasildir gordumu oglun deyince ona hak verdim.oglum erkek olmustu ve sikerek tatmin olmayi bi kadina bakarak tahrik olmayi bilmiyordu.sonra dusune dusune evime geldim.oglumu nadil kurtaririm diye dusunurken internete girip arastirmak geldi icimden ve sizin sitenizdeki bir cok yaziy okudum.aslinda okurken bazen vok seyede olurmu ya bile dedim.ama bu site bana bazi firirlerde vermis oldu.bundan sonra oglumun ciktigi delige girmesi haric herseyi yapacagim onu tahrik edip erkek olmasini saglayacagim sadece icime girmesini engeleyecegim dedim ve hemen alis verise gidip tangalar gecelikler miniminicik etek icimi tam belli eden seffaf elbise neler neler aldim ve gelip eve basladim haxirlanmaya.ama direk birden bu sekil giyinincede olmazdi.bende yarin halilari yikamayi oglumunda bana yardim etmesini planladim.aksam oglum geldi yemek falan yedik ama ben biraz farkli giyinmistim bile.hatta oglum ne oluyo anne evin icinde bile kapaliydin acilmissin dedi.bundan sonra hersey giyecegim birazda kadinlimi yasayim deyince yasa tabi diye bi vevap aldim.ogluma yarin hali yikayacagimi ve yardim etmesini istedim.ancak oglum yarin olmaz isim var deyince birazda kizarak ben isterinden sirf hali icin izin aldim yarin burdasin bebegim konu kapandi deyip konuyu kapattim.o gece uzerimde diz kapagima kadar olan  gogusleri az acik bi elbise vardi ve dikkatini cekmistim.sabah kahvaltidan sonra daha onceden alip hazirladigim tenis etegini ve uzerimede beyaz ipek bi gomlek giyip camasirsiz bisekilde hazir olup ogluma seslendim ve kilimlerin hepsini kapali balkona gotur hortumuda ac sortunu giy geliyorum dedim.balkona gecerken bi kendime bide ogluma iki firca aldim birini ogluma verip simdi ben on tarafi sende arkamdan yaptigim yerleri tekrar fircalayacagiz dedim.dizlerimin uzerine cokup islanmis ve kopuklenmis haliyi fircalamaya basl.darken oglum anne bana ter kalmadi nasil yapacagim diye seslendi.bak tam arkama gec ve yere diz cok bulundugun yeri fircala deyince arkama gecip yere diz coktu ve hemen ayaklarimin bulundugu yeri fircalamaya basladi arada sirada ayaga kalkip tekrar oturuyor onun sikinin kalkip kalkmadigina bakiyordum ancak hic bi sey goremiyordum.tekrar yere coktugumde ogluma yuzune basina eline kalcalarin degiyor ve fircalamalara devam eduyordum.ben firca yaparken etegim okadar yukari cikiyordu ki kesinlikle gotum sonuna kadar acikta kaliyordu.yer cok dardi ve o kalcalarimda oglumun nefesini cok rahat hissediyordum.nefes almalari degismisti cok hizli ohohoh gibi nefes alip veriyordu.
ve sonunda
bi ara ben ileri geri firca surerken dudaklarini kalcamda hissettim.bir kac defa ise arkadan fircayi haliya bacak aramdan amimin altindan surerken elinin uzerinin amima degmesini hissettim .oglum arada sirada of belim agridi deyip duz uzerine kalkiyor kalcalarimi tam onune alip tekrar cokuyordu ve sikini hissetiriyordu.ensonunda yine kalktiginda ben tam domalmistim.oyle domalmistimki kalcalarim tam acik amim sikilmeye hazir ayrilmisti.ve sikini aniden sokmasiyla uzerime abanmasi bir oldu.iste benim oglum derken hic bu kadar mutluda olmadim.hic pismanda olmadim.baskalari oglumu sikecegine oglum beni siksin dedim.gunler gecti her gun onunla beraber olmktan ucuyordum.taakiiii bi arkadasini teklif edene kadar buda bidahaki sefere anlatilacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder