13 Mayıs 2016 Cuma

Sarhos Kuzeni Patlayana Kadar Emdim

merhaba arkadaşlar ben niğdeden 28 yaşında 185 cm boyunda orta kilolu erkeğim o yaz adana yumurtalıkta arkadaşlarla güzel bir yaz geçiriyoruz son akşamımızda ; 12 yaşından bu yana kadın kıyafetleri giymeyi severim ama arkadaşlarımın haberi yok bir akşam arkadaşlarla eğlenirken adana lı kuzenim yanımıza uğradı akşam için evlerinin anahtarınıda almış sabaha kadar eğleniriz eve gider yatarız sonrada dedi tamam dedim kızlarla beraber dışarı çıktık güzelce içtik eğlendik gece 3 gibi eve gittik ben tam uyumak için odaya girerken kuzenim içeri girdi sen rahat edemezsin ben kızı alıp sahile gidiyorum dedi beni evde yanlız bıraktı kuzenim benden 7 yaş büyük evlenmiş ayrılmış hafif kaslı yakışıklı biriydi , kuzenim evden çıktıktan sonra uyku tutmadı evde dolaşmaya başladım diğer kız kuzenin odasına girdim yaşı 18 daha bakınırken kendi üstime olacak şeyleri buldum giydim keyifli ve sarhoşum tabiki o sırada annesinin odasına girdim kıyafetlere bakarken uzun sarı saçlı peruk buldum onuda taktım üzerimde güzel dantelli lila rengi iç çamaşırı seti ve sarı perukla balkona çıktım hava hafiften esintili içeri doğru girerken bir ses geldi ama neye uğradığımı şaşırdım içeri doğru baktım kuzen yalpalayarak geliyor yavaş yavaş sessizce odama doğru giderken holde arkamda belirdi yetmedimi dedi kısık sesle bende bozmadım yetmedi dedim sadece ne yapacağını görmek istedim belimden kavradığı gibi odasına götürdü beni hoşuma gitmişti aslında ilkkez bir erkekle olacaktım.odasına girerken birlikte arkamda bir sertlik hissettim ama kuzen yataga uzanırken birlikte bayıldı bende fırsattan istifade kuzenin üzerini soydum sikini içimde patlayana kadar emdim sonra kendisine hafifçe gelene kadar sikini yalamaya dewam ettim kendine gelirken birlikte zaten sert olan sikinin üzerine oturdum oda keyfe gelmiş olmalıki götümü sıkıyor tırnaklarını geçiriyordu sonrasında iç çamaşırlarını yırtıp götüme öyle bir sert soktu ki o an acısını anladım ama zevki daha güzeldi sabah 10 a kadar sikti beni her türlü pozisyona girdik sabah 10 da tekrar uyudu bense çamaşırları çöpe attım duşa girdim uyudum öğlen kendine geldiğinde o sarışın neydi öyle kuzen dedi bitirdi beni kevaşe dedi bende sesiniz geliyordu dedim kocama daha sonra söyledim tabi inanmadı ama şuanda biliyor çünkü geçen ay yine verdim bu sefer uyanıp kendine gelene kadar sikini yaladım kocamın öptüm kuzen ismail

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder