16 Mayıs 2016 Pazartesi

Arkadaşıma verdim

Merhaba arkadaşlar ben enes yaşım 16 bu hikayemde ilk deneyimi mi anlatacağım
Bir gün yine saat sabah 8 de arkadaşım mehmet ile birlikte okula gidiyorduk ben zaten mehmet e 2 yıldır asiktim ama bir türlü açılamadım neyse yoldayken sex ten bahsetmeye başladı arada bir bana şaka yapıyordu götün çok güzel felan artık iyice azmıştım mehmet i eve davet ettim biraz oyun oynadık sonra o tuvalete gidince ben bilgisayardan twink açtım ve mutfağa gittim o içeri girdiğinde biraz şaşırmış tı ama sonra beni çağırdı kusura bakma açık kalmış dedim o önemli değil dedi biraz izledik baktım onun ki kalktıbende ona istersen çek dedim açıp hemen çekmeye başladı yorulmuş tu ancak halen bosalmamisti bende istersen yardım edeyim dedim kabul etmedi sonra olur dedi ilk kez elime aldığım da sıcacık tı çekmeye başladım sonra yalamak için egildim ama hiçbir tepki göstermedi sonra kafamdan tutup bastırdı aletini yutmustum resmen sonra fazla dayanamadı soyundu bende soyundum biraz sevistik sonra köpek oldum arkama geçip biraz surttu sonra şok aşkım dedim bir anda girdi canım çok yanmış tı ama sonra acı gitti zevk geldi hızlanıyor du gitgide sonra bosalcam dedi azim gel dedim tamam dedi önünde diz coktum ve bekliyorum aniden boşaldı ve hepsini yuttum tadı yoktu ama güzel hissettim sonra oda benimkini yaladi çok güzel di bosaldim yüzüne 1 yıl geçti başka ilişkilerim de oldu şimdi yalnızım
Yoruma kendine güvenen aktif ve pasif arkadaş lar yazsın Antalya yada olanlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder