18 Mayıs 2016 Çarşamba

Ablam amımı yaladı

Bundan 3-4 ay onceydi. Ablam 22 yasinda evlenip bosanmisti. Tas gibi hatundu. İri memeleri dolgun kalcalari sari sacliydi. Bende 17 yasinda esmer iri ve dik memeli dik kalcaliyim. Ablam bosandiktan sonra eskisi gibi ayni odada kalmaya basladik. Bazi geceler kendini elledigini goruyordum. Oyle seylerden pek anlamazdim ama ne yaptigini biliyordum. Uykum normalde cok agirdir duymam diye surekli kendini elleri memelirini cikartir yalardi. Bir gece tamamen soyunmus yatakta amina bir seyleri soktugunu gordum. O da karanlik oldugu icin ne yaptigini pek secemiyordum. Uykumda donuyormus gibi yapip o tarafa dogru dondum. Bir de ne goreyim kendine bir vibroator almis kendini sikiyodu. Cok zevk aldigi her halinden belliydi. Bi anda bende cok istedim. Azmistim bende istiyordum ama korkuyordum. Neyse sabahi zor getirdim ertesi gece icin planlarim vardi. Sabah olunca hemen banyoya girip heryerime agda yaptim. Sonra ablamin yaptiklarini denemeye karar verdim.elimi amima atip oksamaya basladim. Bir sure sonra inanilmaz zevk almaya basladim. Amima bir seylerin girmesini istiyordum. Bende elimi soktum o kadar cok azmisim ki elimi fazla sokunca elimde kan gordum basta korktum ama sonra umursamasim. Biraz daha oksadiktan sonra sarsilarak buyuk bir zevkle bosaldim. Ama bu azginligimi almamisti. Aksam olmaya baslamisti. Annemler koyde oldujlari icin o gece yanlizdik.ablam isten gelince ona film izlemeyi teklif ettim tamam dedi icinde lezbiyenligin gectigi bir film actim. Evin isisini da yukseltmistim sicak olmustu. Bende cok sicak oldu diyerek uzerimi cikarttim incecik bir gecelik giydim onunde kilodumla sudyenimi de cikartmistim. Aynadan bana baktigini gormustum. Filmde lezbiyen kizlar amlarini yaladikca cok azmistim ablama baktigimde terledigini gordum. Tuvalete diye cikip sicajligi daha da arttirdim. Artik oda asiri derece de sicakti. Film bitmisti yatagims gectim. Ama sicaktan uyuyamordum ablams donup cok dicak uyuyamiyorum dedim o da en iyisi uzerimizi cikartalim dedi kabul ettim.brnimde isime gelmisti hemen kalkip uzerimi cikarttim o da cikarti ikimizde cirilciplaktik mor gece lambasini actim. Artik vucutlarimiz daha azdiriciydi sonra bacsklarimi acip yataga yattim uyumus gibi yaptim. Ablam uyudugumu saniyordu. Bir kere seslendi ses vermdum sonra kendini oksamays basladi planim uyanip onu yakalamkti. Ams benden once o kalkip ysnima geldi bacaklarim acikti once bi kac kez durttu ve uyudugumu kontrol etti sonra uzerime egilip dudagimi yalandi. Ah azmistim. Hic kipurdamadim. Sonea dahs da cesaretlenip memelerime dokundu. Sonra agzina aldi ve yaladi. Uyanmayayim diye kisakisa yapiyordu ama inanilmaz zevkliydi. Sonra amims gecti ve optu iste burda dshs da azmistim. Dilini gezdirmeye basladiinda kafsmi kaldirip nabiyosun sen diye kizdim cok korkmustu. Lutfen kimseye anlatms diye yalvarmays basladi. Plsnim tutuyordu. Bende buraz dusunmus gibi yaparak eger sabaha kadar beni yalsyip mutlu edersrn belki soylemem dedim sevinmisti ve hemen dudaklarima gecti. İnanilmaz zevkliydi dudaklarimi emiyor memelerimi. Sıkıyordu. İyice azmistim sonra amima gecti ve yalamaya basladi adeta diliyle sikiyordu. O zevk hic bir yerde yoktu amimi yalayip emiyordu. Sonra parmagini soktu bakire olmadigimi gorunce takma yarragini alip geldi ve beline bagladi. Amima surtuyordu cok zrbk aliyordum ve inliyordum. Sonra yavas yavas amima girdi ve beni sikmeye basladi bosalacsgimi anladigi sirada icimden cikarak agzini amims dayadi ve yslsmaya devam etti. Sonra titreyerek ablamin sgzins bosaldim hepsini icti. Sonra siranin bende oldugunu soyledi bende onun memelerini yaladim koskoca memeler brni delirtiordu sonra tertemiz amins geldim ve yalamaya basladim insmilmaz biseydi onun bsns yaptiklarini yaptim emdim amini inliyordu deli gibi sonra hemen yuzume bosaldi. Ama atesimiz sonmemisti. Altimdan kalkip beni uzerine aldi ve makas pozisyonu yaparak amlarimizi surtmeye basladik. Cok zevkliydi. Cok grcmeden ikimizde bosaldik ve sarilarak uyuduk. Artik sabahlarimi amimi yalayarak uyandiriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder