17 Mayıs 2016 Salı

Gay oldum

Merhabalar yasim 17 gecen hafta yolda giderken minübüste ayaktaydım ve sürekli beni izleyen 4 adam vardi ve bende kortum ve hemen indim baktimki onlarda benim indiim yerde indiler ve bana dedilerki biz seni facebook ta gormustuk sen gaysin degilmi utanarak evet dedim ve biz seni cok begendik istersen bizimle gel dediler bende tmm dedim neyse eve geldik ve çay falan içtik sonra bi tanesi elinde poşetle al bunlari giğ dedi bende giydim ama tanga ve sütyen tam travesti hissetim boyum 1.68 kg 78 ve başladik once birinin sikini emiyordum ve briride popoma krem surdu ve yavasca soktu basta agridi ama cok guzeldi bende bozuntuya vermedim ve inledim en sonda be arkam donük uzandim ve popo ma işediler ve sonrada diz çöktüm 4 birden ağzima postaladi onlar okey oynarken ben onlarin onunde kiviriyor ve dollerini yiyordum en aonda masaya domalarak oturdum ve kendi dolumu yedim umarim begenmissinizdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder