14 Mayıs 2016 Cumartesi

İlki Güzel Oldu

merhabalar bu yaşadığım olay hayatımın unutulmaz anlarından birisiydi.
Öncelikle kendimden bahsedeyim . Adım Emre ve 20 yaşında 176 cm boy 64 kiloyum esmerim .İzmir de yaşıyorum ve burada okuyorum . Yakışıklı sayılmam yalana gerek yok açıkçası :).4 yıldır abi kardeş gibi olduğum Furkan ile yaşadığım bu güzel olay birkaç hafta önce oldu .Furkan benden 1 yaş küçük ama vücudu kızlara taş çıkaracak cinsten.Evde çok sıkılmıştım . Birkaç arkadaşımı aradım fakat işleri varmış bende bu yüzden Furkan’ı aradım . O da okuldan yeni dönmüş ve gelirim demişti .Ben de o gelene kadar içecek bir şeyler aldım ve nargileyi hazırladım.O da ben de nargileyi severiz özellikle sohbet ederken çok iyi oluyor.Bu zamana kadar o kadar gay ilişkim olmasına rağmen arkadaşlarıma karşı hiç böyle bir düşüncem olmamıştı .Ta ki bu güne kadar .
Ben her şeyi hazırlamıştım ki Furkan geldi .Oturduk ve sohbete başladık .
1 saat geçmişti fakat zamanın nasıl bu kadar hızlı geçtiğini anlamamıştık . Neyse Furkan bir ara kalkıp tuvalete gidecekken bir şey gözüme
çarpmıştı . Pantolonunun altında mor bir g-string vardı . Her ne kadar yanlış gördüğümü düşünmeye çalışsam da o an kafam da bir çok soru dolaşmaya başladı . Neyse Furkan tuvaletten geldi .Biraz daha sohbet
ettik ama ben hala daha acaba olabilir mi diye düşünüyordum . Sonra sormaya karar verdim .Sonuçta kafamı meşgul etmekten iyidir .
-“Furkan sana bir şey sorcam ama nasıl desem bilemiyorum .”dedim.
-“Söyle Emre abi .” dedi .
-“Biraz önce tuvalete giderken pantolonunun altında sanki mor bir g-string gördüm gibi . Öyle mi ? “dedim.
Furkan biraz kem küm ettikten sonra :
-“Evet Emre abi .Ben eşcinselim ve kız gibi giyinmeyi çok seviyorum .”dedi .
Şaşırmıştım . Sonuçta o kadar zaman fark edememiştim .Furkan böyle dediktn sonra ortalık sessizleşti . Ne o ne de ben bir şey demiyorduk .Sonra :
-“Peki hiç cinsel ilişkiye girdin mi ?”dedim.
-“Hayır .” diyebildi sadece .
Açıkçası o anki hali bir kız gibi masum ve çok tatlıydı .Ve onun hiç tanımadığı biri ile ilkini kötü bir şekilde yaşamasını istemedim . Bu yüzden yavaşça yanına yaklaşıp :
-“Bak Furkancığım . Ben de senin gibi erkeklerden hoşlanıyorum ve eğer merak ediyorsan nasıl bir duygu olduğunu seninle ufak bir kaçamak yapabiliriz .”dedim .
Furkan zaten utanmıştı ben böyle dediğimde daha da utandı ve suratı kıpkırmızı oldu .Ve sadece kafasını evet anlamında sallamakla yetindi .
Bu işaretten sonra onu elinden tutup odama götürdüm . O kadar utanmış ki elleri terlemişti :) .Odama girince kapıyı kapattım ve sandalyeye geçip oturdum .Furkan ise hala ayakta duruyordu . Tekrardan elinden tutup onu kendime doğru çektim ve kucağıma oturtup dudaklarına ufak ufak öpücükler kondurmaya başladım .Furkan ise gözlerini kapatmış ve daha önce hiç öpüşmediği için acemice karşılık vermeye çalışıyordu .Dilimi ağzının içine sokup diliyle dans ettiriyordum adeta .Biraz daha o şekilde öpüştük ve onu ayağa kaldırdım .Ayakta öpüşmeye devam ederken bir yandan da elimi vücudunda gezdiriyordum .Üstündeki t-shirt ü çıkarttım ve boynuna ordan da memelerine doğru yalayarak indim .Meme uçlarını yalamaya başladığımda bir anda ohh dedi .O da zevk almaya başlıyordu anlaşılan :) .Biraz daha meme uçlarını yaladıktan sonra pantolonunu indirdim .İndirdiğim an Furkan’ın boşaldığını farkettim .Aleti ise çok ufaktı .Sorduğumda erekte olmuş halinin 9 cm olduğunu söyledi .Ben ona hem aktif hemde pasif olmanın nasıl bir his olduğunu göstermek istiyordum .Bu yüzden g-string üstünden aletini yalamaya başladım .Arada da ısırıyordum .Sonra onu da çıkardım ve aletini dillemeye dondurma gibi yalamaya başladım .Birkaç dakika yalayıp emdikten sonra 2.kez boşaldı Furkan .Hepsini ağzıma boşalmıştı .1 damlasını bile heba etmeden yuttum .Sonra ayağa kalkıp soyunmaya başladım .Furkan ne istediğimi anlamış ve benim ona yaptığım gibi o da benim boynumu meme uçlarımı yalayarak aşağıya indi .Boxerımı çıkarınca biran duraksadı . Aletim 15 cm olmasına rağmen fazlasıyla kalındı .Furkan duraksayınca yavaşca kafasından tutup ağzına alması için kendime doğru çektim .Önce benim yaptığım gibi yalıyordu .Sonra ağzına almaya başlamıştı .Acemi olmasına rağmen yinede iyiydi sadece dişleri arada değiyordu .Furkan’ı cesaretlendirmek için :
-“Harikasın canım .”gibisinden sözler söylüyordum .Bunlar onu daha da azdırmış olacak ki daha iştahlı emmeye başladı .20 dakika emdikten sonra suratına doğru boşaldım .Furkan ise suratına gelenleri eliyle alıp ağzına götürüyordu .Sonra sadece iç çamaşırlarımızı giyip oturduk ve bir şeyler içerken :
-“Nasıldı Furkan ?”dedim.
-“Hayalimdeki gibi iyiydi Emre abi .”dedi .
-“Peki başka neleri hayal ettin ?”dedim ve başladı bana bunları saymaya . Saymayı bitirdikten sonra isterse yapabilceğimizi söylediğim de çok mutlu
oldu ve gelip kucağıma o mor g-string ile oturup dudağıma küçük bir öpücük kondurdu .Bu hareketi tekrardan benim ufaklığı şahlandırdı ve onu kucağıma alıp yatağa yüzüstü yatırdım .G-stringini kenara çekip o tertemiz ve mis gibi kokan deliğini dillemeye başladım .10 dakika kadar deliğini yalayıp iyice ıslattıktan sonra onunla 69 pozisyonu yaptık ve deliğine tek parmağımı sokmaya başladım .Tabi çok dar olduğu için o bile bir an irkilmesine neden oldu .Biraz daha zaman geçtikçe parmak sayımı arttırdım ve sonunda 4 parmağımda içindeydi .Bu kadar yeter diyerek onu yatağa sırt üstü yatırdım . Belinin altına yastık da koyunca deliği ortaya çıkmıştı .İçeriden vazelin ve bebek yağı getirdim .Onun deliğine ve aletime bolca sürdüm .Furkan’a baktığımda hem istekli hem de korkuyordu .Furkan’a :
-“Sakın kendini sıkma .Çünkü sıkarsan çok daha acır ve acıtmamak için elimden geleni yapıcam .” dedim .
Sonra bacaklarını omzuma alıp aletimi hizaladım ve bağırmaması içinde dudaklarına yapıştım .Bu sırada aletimide deliğine sürtüyordum sadece ve bir anda bir hamle ile başını içine soktum . Furkan ise ahhh diye bağırdı .Ama öpüştüğümüz için sesi çok çıkmadı .Ben ise
-“Tamam canım geçti . Bak başı girdi bile . “diyordum .
Sırf onu rahatlatmak için .Bir süre hareketsiz içinde bekledikten sonra milim milim içine girmeye başladım .Ben her hareket ettiğimde Furkan ahhh
diyordu .Sonunda içine tamamen girince bir süre bekledim .Sonra yavaş yavaş pompalamaya başladım . Furkan da bir süre sonra zevk almaya başlamış ve
ohh ohhh diye inliyordu .Biraz daha o pozisyonda siktikten sonra boşaldım içine ve Furkan :
-“Artık hem abim hem dostum hem de kocam oldun .”dedi .
-“Sende benim bebeğimsin artık sadece sen varsın canım.”dedim ve kalçasına hafifçe bir tokat attım .
İçinden çıktıktan sonra onu da alıp banyoya götürdüm . Orada da bir posta siktikten sonra yıkanıp çıktık ve o eve gitti .
Artık hafta da 2-3 kez yapıyoruz .Onları da daha sonra yazıcam . Okuduğunuz için Teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder