14 Mayıs 2016 Cumartesi

Yeni Yasimda Annemi Siktim

Hikayem 18 ocak 2014 aksami grcklesti o aksam dogum gunumdu ve gunduz evde kimse olmadigi icin kız arkadasim bize gelmisti ve iliskiye aksam üstü kız akadasımı gonderdim ve ortaligi topladim aksam saat 6 gibi annem isten geldi aksam misafiler gelecegi icn evi topluyordu sıra benim odama glmisti bende salonda oturuyorum odami toplarken yatagn kenarinda icine boşaldığım prezervatifi bulmuş ve hemen yanıma gelerek bunu ne diye sordu ve bağırdı utandım ve cevap veremedim bagirdiktan sonra yanimda gitti ortaligi topladi ve duşa gird bende hemen kapı deliginden izlmey basladim annem her yerini sabunladı ve amını okşamaya baslad bi anda suyun altında cikt ve lavabodon bisey alti tekrar suyun altına girdi bi anda gördüm şeyen bende inanamadim annemn yatagimin kenarinda buldugu icini dölle doldurdugum prezervarifim annemin ellerindeydi prezerevatifi ic dış yapti suyu kapatti ve prezervatifdeki döllerimi yalamaya ve amıyla oynamaya basladi bende tabi rahar duramadim ve delikten bakarak 31 cekmeye basladim öyle dalmışımki kafami kapı koluna captim ve ahh diiye bir ses cikarinca annem suphelenmis olmalik hemen geldi ve kapiyi açtı beni kasisinda ve elimi sikimde görünce dayanamadı ve tokati basti gec odana ben geliyorum dedii kosarak ve aglayarak odama gitti ve uyumaya calistim 10 dakika sonra annem geldi yanima oturarak sen ne yaptigini saniyosun ben senin annenm dedi benden ses cikmyordu bi ara anneme baktigimda gozunum pantolonumun kabarrmis olan onunde ldugunu farkettim o sirada annem kafami tutup gogsune dayadi ve anneme sana birsey sormak istediyorum dedim buyur sor dedi neden icine bosaldgim prezervatifmi neden yaladigini sordum annem bi anda şok oldu ve sustu neden anne sende buna cevap ver dedimtamam cevap verecem ama aramzda kalacak dedi peki anlat dedim suanda 41 yasindaym ve 2 senedir babanla hic iliskiye girmedik ve ben ciddi şekilde azdigini sex yapmaya ihtiyaci oldugunu söyledi konusurken aksam oldu dogum gunum oldugu icin ev kalabalikti kutlama felan derken sıra fotoğraf cekmeye gelmisti annemle yan yanaydik elimi annemin beline attim ve resim cekinrrken kalcasnisi sıkarak oksadm annem bana bakti ve kıgın bir ifadeyde yanagımdan öptü ve kulagima görüşecez seninle dedi gece gec olmustu bütün akrabalar evlerine babamda gece vardiyesine gitmisti ve evde annemle tek basimiza kalmistk herkes gitti ve annem oglum o hareket neyd dedi bende anne sana aşığım hergece seni düşunuyorum sen hayal ediyorum deyince annem bende sex yapmaya muhtacim ama oğlum bi duyan olursa ikimizde ölürüz dedi merak etme anne evde sadece sen ve ben varız dedim ve annemi dudağından öptüm annem napiyosun oglum dur dedi anne sen kendini bana birak sen mutlu edecem hic tatmadigin zevkler tadacaksin dedim ve peki acele et dedi ve tekrar annem dudagndan öptüm ve göğüslerini elllemeye basladim annem gozlerini kapatip olacaklari hayal etmeye basladi sanrsam yavas yavas asagiya dogru indim ve annem dar oolan kot pantolununu cikarmasini istedim ve dedigimi yapti pantolonunu ckardi ve tekrar yataga uzandi bende hiz br seklde annemin gmleginin dugmeleri actim annem karsimda sudyen ve mavi kilotu ile kalmisti goguslerin sıktım sudyenini yirtarak cikartti ve goguslerine yumuldu annemden ufak ufak ih ih ihhh diye sesler gelmeye baslayinca anneminde zevk almaya basladigin anladim ve yalayarak amna dogru indm ve kilotunun uzerinden annemin amini bir dl attim bu sefer annem daha yuksek sesler aaihh diye bir inleme sesi cikardi annemin ayaklarin ayaga kaldirdim ve kilotunu ckardim o anda muthis ama fazla killi olan amı sulanmiş sekilde karsima cikti anne bu ne boyle ne zmandi tras olmuyosun dedim annem bellik utandi oglum iki senedir sadece kisaltiyorum daha hic jilet vurmadim o mal babana sakladim hep kendimi ama kiymetim bilmedi dedi istemiyosan tiksindiysen kesip geleyim dedi yok kalsin ben boyledi sikerim dedim ve bir cirpida soyundum sadece boxsurum kalmisti ustumde ve annmin amina yumutu bi sure yaladim annem cilginlar gibi inliyo hadi gir icime sik pacala anneni diye yalvariyordu annemi kaldrdim yerde diz cokturdum ve baxsirim indirmesi istedim annem baxsrimi indirince yarram lap diye annemn suratina carpti annem bu ne oglum dedi ben bunu nasil alacam dedi fazlal uzun degil 18 santim ama cok kalin anneme yalamasni soyledim ilk basta istemedi snra ilk once diliyle yaladi daha sonra hepsni agzina alarak hiz hizli vakumlamaya basladi annemi kaldirdim yataga sirt ustu yatirdim ve amna firca cekmeye basladim annem tekrar basladi yalvarmaya hadi gir oglum sik anneni hadi kafasin annemin amina dayadim hafif yuklendim annem hh bu ne oglum ben onu alamam krem sur dedi hayir olmaz boyle alacaksin dedim ve tkrar yuklendim durdum anneme rahatlamasn soyledim bekleyecem dedim baktim annem kendini gevsetti o sirada tamamen yuklendm ve kokune kadar soktum annem bagarmaya bana vurmaya oglum cikart yirrtildi demeye basladi braz bekledim baktim Annemin sesi kesildi yavas yavas girip cikmaya basladim annemin hissetdigi aci gitti yerine zevke birakmisti annem ahh ohh hadi devam et oglum daha hizli diye inliyordu 20 dakikaya yakn annemi ayni pozisyonda siktim baktim annemin gzleri kayiyo noldu annem dedim bayiliyo sandim devam et oglum yok bisey dedi o sirada annemin titrdigini hissettim o sırada sikim kayganlasti annem bosaliyodu daha yusek sesle inlemeye basladi ve aslan oglum anami siktin bitirdin beni dyordu bir kac git geldn snra bende bosalacagimi anlayinca anne geliyorum dedim annemde bosal oglum icime bosal doldur icimi demeye basladi bacaklarini arkadan belime dladi ve daha hizli girip cikmami sagladi o sirada bende kaslarak volkan gibi annemin amının içine patladım sikim kuculunce cikardim annem yatakta yatiyodu ben banyoya gidiyorum dedm dur gtme gel buraya dedi nooldu dedim yataktan kalkti onumde diz coktu ve sikimn uzerindeki dolleri yalayarak temizledi o sirada sikim tekrardan kalkti annem hadi bidaha dedi peki dedim annemi yere domaltti arkadan amini ve got deligini yalamaya basladim dilimi got deligine sokunca agzima tuhaf bir tat geldi ve annem irkildi oglum ordan sikmeyi dusunmuysun dimi dedii hayr sikecem anne dedim ve got deligini parmaklamaya basladim biraz genisleyince sikimin basina dayadim annem oglum yavas yap dedi tamam anneceğim dedim ve hafif hafif yuklendm annem bagariyor olmuyor oglum cikart dedi bekle anne olacak dedim ve yerde duran annemin kiltunu agzina vererek isirmasini soyledm dedigimi yapti bnde sirada tum gucumle yuklendim ve yarsi girdi annem bi anda yere ygildi bayilmsti anladm ve yavas yavas girip cikmaya basladiim annem kendine geldiginde oglum naaptin diyordu gotunu parcaladim anne bisey olmadi dedi sikimin girs cikisina bakarken annemin gotunden kan gldigini farkettim yarim saate yakin gotten siktikten sonra sikimi cikardim ve annemin agzina verdim ve annemin agzina bosaldim beraber dusa girdik annem yikanirken suyu gotumun icine tutarmasin dedi peki tedi annem domalti hala kotu kol gibi genizlemis ici gozukuyordu suyu icine tuttum ve kanla karisik pislik banyoya akmaya basladi annem kanı gorunce harbidn parcalamissin gotumu dedi 2 ay sonra annemin hamle oldugunu ogrendim gitti beraber kurtaj ile aldirttik hakla annemi amdan gotten sikiyorum annem amını baglatti artik hamile kalma ihtimali yok babam gece calistgi icin her gece gec saatlere kadar annemle sikişiyoruz

1 yorum:

  1. Iron Titanium T-Shirt - Tithole Tits - iTanium-arts.com
    Iron titanium bong Titanium titanium cup T-Shirt. titanium dab nail This Tithole Tits classic sweater is available to you for only 25 euros. It is designed by titanium cerakote Tithole in €24.90 · ‎In stock mens titanium wedding bands

    YanıtlaSil