14 Mayıs 2016 Cumartesi

ilk defa sikildim

ben 185 boyunda 75 kilo kılsız pasif Türk gayim.hep kendimi siktirmek istiyordum ama cesaretim yoktu.bir gün alkollüydüm eve dönüyordum.yol üzerinde bir tekel bayisi gördüm.bir bira daha içeyim deyip içeri girdim. birayı açtırdım parasını verdim tam çıkarken kürt bayici istersen burda iç bu saatte kimse gelmez dedi.olur dedim.niye bu kadar içiyorsun dedi.bende sanane dememek için götümü siktireceğim ondan dedim.bir anda kürt bayici değişti. ben kızdı sandım.ben sikerim istersen dedi.ben bu sefer afalladım. asma kata çık bekle ben dükkanı kapatıp geliyorum dedi.on onbeş dakika sonra geldi.soyun dedi. ben sen soy ilk olacak dedim.beni dudaklarımdan öperek soymaya başladı.çırılçıplak kalmıştım.kendide soyunmaya başladı. altında tek slip kalmıştı. sahiden ilkmi dedi.evet dedim. şimdi ben senin kızlğını bozacağım karım olacaksın dedi.her yerimi öpüp yalamaya başladı.seni gerdeğe hazırlamam gerek diyordu. konuşmalarından Kürt doğulu olduğunu anlıyordum.elini kalçalarıma attı. harika kalçaların var dedi.parmağını götüme sokmaya başladı. bir parmak iki parmak derken hoşuma gitmeye başladı.beni sırt üstü yatırdı. bacaklarımı açtı. bir anda slipini çıkardı. ben o aa kadar onun sikine hiç bakmamıştım.karşımda kalkmış en az 25 cm boyunda kalın bir kara kürt yarağı duruyordu.ne oldu korktunmu canım dedi.kendini sıkma götünü gevşek bırak canın yanmasın dedi bende öyle yaptım güya.bolca tükürükleyip yarrağını küçük deliğime doğru bastırdı.canım nasıl acıdı. tarif edemem. altından kaçmak istedim. bırakmadı.götünü şimdi sikeceğim elimden kurtulamassın dedi.yarak istemiyormuydun al sana yarak .şimdi seni ibne yapacağım karım olacaksın hazır ol deyip yarrağını milim milim götüme geçirdi..ben bağırıyorum acıdam ağzımdan öperek susturuyor.tamam karıcığım karım oldun sana gömdüm.simdi sikip döllüyeceğim seni diye diye pompalamaya başladı. Beni sikerken öff be beyaz türk götü gibisi yok diyip türk sikmek çok zevkli diyordu ona daha evvel hiç türk siktinmi dedim çokk dedi birçok türk karısı türk kızı hatta benm gibi türk oğlanlarını sikip cinsiyetlerini değiştirmiş hatta bir türk kızına kürt doğurtturmuş işte böyle bir kürdo ayı koydu bana neyse20 dakka sikti.geliyorum derken yarrağının içinden gelen dölün dışarı yaptığı basıncı hissediyordum belki 5 6 saniye böyle götüme boşaldı.sonra 5 dakika yarrağı içimde üzerime yattı. sonra kalktı. harikaydı. gerçekten götün çok dar kızlığını bozdum. artık karım oldun. seni her çağırdığımda gelirsin seni sikerim deyip gönderdi. Bu Kürdonun koynuna daha sonrada girdim kürdün karısı oğlanı ibnesi götvereni oldum işin ilginci ise Kürt bağımlısı oldum Kürtlerin altına yatmadan duramıyorum yarrakları çok büyük iri ve Kürtler hayvan gibi sikiyor Kürtlere teşekkür ediyoruz onlar olmasa biz Türklerin anasını bacısını hatta biz topişleri kim sikecek bacılarımıza kim Kürt doğurtacaktı değilmi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder