23 Aralık 2015 Çarşamba

Servis Şöförünün Sikini Yaladım

Okulun 9.haftasıydı. Evim okula uzak olduğu için servisle gidip geliyordum, servis şoförümüz 35-40 yaşlarında evli, uzun boylu, saçları biraz beyazlaşmış hoş bir adamdı. İlk beni alıyor servisle ve hava daha karanlık oluyor. Ben yerime oturmak için eğildiğimde fark ediyordum ki hep ön aynadan götüme bakıyordu. Bende genç bir gay olduğum içinde etkileniyordum haliyle.
sex hikaye
Her götüme bakışını yakaladığım an elini aşağıya doğru götürüyordu, (muhakkak sikiyle oynuyor) o da karanlık ve arkam dönük olduğu bilip görmeyeceğimi sanıyordu ama ben görüyordum bir okul dönüşü herkesi bıraktıktan sonra “Barış gel yanıma otur dedi, ben de tamam dedim. Arabayı durdurdu ve yandaki koltuğa geçtim. Sikim kalktı bir anda hemen çantayla kapatmaya çalıştım ama fark etti sanırım. Yol ilerlerken çantanı nerden aldın çok güzelmiş dedi, söyledim ışte çantayı kaldırdı elini bacağıma koydu, o an zevkten öldüm, küçük bir şey ama benim gibi birisini için önemli bir şey bu, sonra bana “Yengenle dün tartıştık çok canım sıkkın” bende geçmiş olsun dedim, sonra bu yüzden kadınlardan soğuyup erkekler ile ilgilenmeye başlayacağım dedi, bende aaa ne güzel dedim, ışte o an gözüme bakıp dudakların çok güzel dedi, hemen dudaklarmı elleyip “bunlar sikimde gidip gelse, ne güzel olur” dedi bende açta yalayayım dedim, Arabayı tenha bir yere çekip sikini yalamaya başladım, su ana kadar yediğim en güzel sik olabilirdi, çok uzun ve güzel kokuyordu, taşşakları bile, sonra arkana dön dedi ve götümü yalamaya başladı, kıllı bir Götüm var ama yinede çok temizdir. Sonra bunu sık sık yapalım dedi ve beni evime bıraktı.

9 yorum:

  1. merhabalar yaşanmış gerçek

    seks hikayeleri

    burada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    2. Gizliliğe önem veren bayanlar 05427221073 K.maras.

      Sil
    3. Selamlar kerem ben konyadan bayanlar yada ucuncu arayan ciftler arayabilir sohbet amacli arayanlar uzak dursun sadece bulusabilecek olanlar 05307604800

      Sil
    4. Selamlar kerem ben konyadan bayanlar yada ucuncu arayan ciftler arayabilir sohbet amacli arayanlar uzak dursun sadece bulusabilecek olanlar 05307604800

      Sil
  2. merhabalar yaşanmış gerçek

    seks hikayeleri

    burada

    YanıtlaSil
  3. İstanbul ızmit dogubeyazt05388165466. Seksi sende duymayan bayan arasn05388165466

    YanıtlaSil
  4. Merhaba masaj yaptirmak istyen bayanlar slm ben günde 10 adet 31 çekiyorum seksi doymam seksi doymam am yalamayi cok seviyorum seksde sinr yok yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar evli mutsuz dul bayanlar arasn tansalm aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen evli bayanlar evli çiftler seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir Gebze kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK büyük yarak kalın yarak seven bağara bağara sikşmek istyen evli bayanlar evli çiftler arasn tansalm istanbul tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404

    YanıtlaSil
  5. Slm ben azat ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum seksde doymam yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir Gebze kadıköy evli mutsuz dul bayanlar arasn eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yarak kalın yarak seven bağara bağara sikşmek istyen evli bayanlar evli mutsuz dul bayanlar seksde doymam tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum bende hertürlü seks mevcut yeterki dürüstlük olsun yeterli

    YanıtlaSil