19 Eylül 2012 Çarşamba

BİR KADININ YAŞADIĞI SEX HİKAYESİ

Merhaba ben gülçin 20 yasındayım . üniversite okumak için izmirde yasıyorum. tesadüf eserim sayfayı gördüm ve dün gece başımdan gecen olayı bnde anlatmak istedim herneyse. dün gece ev arkadasım evde değildi istanbula ailesinin yanına gitmişti ve evde yanlızdım. daha öncede cok yanlız kaldım fakat dün gece sanki korkuyordum içimde bi ürperti vardı o sırada okuldan arkadasım olan melihle mesajlasıyordum ve ona korktuğumu yanıma gelmesini söyledim oda sağolsun kırmadı beni ve yanıma geldi... önce bir süre balkonda oturup kahve içtik birlikte sohbet ettik biraz daha sonra bilgisayardan cok hoş bir filim actık sanırım fazla duygusaldı . ağlamaya basladım yüzümü ellerinin arasına alarak gözyaslarımı sildi o anda sesim kısıldı sanki tepkisizce ona baktım oda bana bir süre baktıktan sonra o sıcacık dudaklarını dudaklarıma yaklastırdı bir süre öyle nefes aldıktan sonra beni öpmeye basladı. daha sonra kendini cekti ve özür iledi bnde gülümseyerek önmli olmadığını söyledi basımı ona yaslayıp filmi izlemeye devam ettik. basımı göğsüne yaslamıs o mis kokusunu içime cekiyordum ellerimede sahip cıkamıordum o srada anaklarını saclarını oksamaya basladım ve daha sonra öpüşmeye basladık cok yavas ve nazikti öpüşleri sanki bulutlaın üzarindeydim o anda böylesini daha önce yasamamıstım sanki hiç. bir süre öpüştükten sonra dayanamadım ve uzandım oda üzerime uzandı ve öpmeye devam etti beni dudaklarım boynum kulaklarım her tarafımı öpmeye baslamıstı cok hoşuma gitmişti gülümseyerek bakıyorum yüzzüne bi süre öyle öpüştükten sonra ayağa kalktım ve ellerinden tutup odama götürdüm kapıdan girdiğimiz anda beni duvara yasları ve yne o sıccık dudakları vücudumdaydı yavas yavas gömleğinn düğmelerini actım sonra pantalonuna gectim ve soyunmaya basladık ikimizde sıcacıktı vücudu sanki o an ona okuabilmek için can atıyor gibiydim. yavasca yataga uzandık deliler gibi öpüşmeye basladıkk neredeyse aralıksız yarım saat öpüşmüsüzdür ordan oraya dnüyorum bi ben yukarıda bir o. en son üzerime cıktı ellerimi tutum yastığa dayadı o buğulu sesiyle hazırmısın diye sorsu ve o an kısık sesimle evet dedim. yavasca içime girmeye basladı ve aynı yavaslıkta devam ettik kendimi kaybetmiş gibiydim nefes alıslarım hızlanmıstı artık daha cok istiyodum onu ve buda onu anlamıs gibi hzlanmaya basladı o anki hissettğim sey cok farklıydı aklıma her geldiğinde onu istiyorum sankii . herneyse evam ettik birikte olmaya delice öpüyo istemediğim sesler cıkarıyordum cok hosuna gitmiş gibi gülümsüyordu bana arada beni konusuyordu bni cok sevdiğini hep yanıda olmak istediğini ben hep mutlu ediceğini söylüyordu cevap weremyorum sadece aptal bi gülümseme vardı yüzümde sonra malesef sonu gelmştii. yanıma uzandı hızlı hızlı nefes alıyodu terlemiş vücuduna sarıldım ve öpmeye basladm yine bir süre öyle kaltıktan sonra saclarımı oksadı öptü dokundu o an nasıl yaptım bilmşyorum ama onu tekrar istediğimi söyledimm hayır diyememişti yine baslıyoduk ve o sırad telefonu caldı arayan sevgilisiydi onu sevimiyordu ama onunlaydı bu beni üzüyordu:( bi süre konustu ve ona suan olmak istediğim yerde olmak istediğim kişiyleyim beni arama bitti diyerek telefonu kapattı ve yanıma gelerek öpmeye devam etti soru bile soramadım ona devam ettik kalcalarıma bacaklarıma okunusları cok içten ve samimiydi aralıksızca öpyor ve hızlıca içime girip cıkıyoru cok hoşuma giiyodu adete zevkten inliyordum oda aynı sekilde ve yne sona geldik yne yanıa uzandım sarıldım bi üre durduktan sonra dusa girmrk istediğini söyledi brlite dusa grdikk orda sadce öpüşbildik okadar yorulmustuk cünki cıktıktan sonra brlikte sarılıp uyuduk sabah uyandığımda yanımdaydı kahvaltı yaptık ve evine gitti hala msjlasıyoruz sonrasında ne olur blmiyorum ama onu unatamicama eminim :(

33 yorum:

  1. merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım kumral oldukcada yakısıklı yım gizlilik içinde msj lasmak konusmak bulusmak ısteyen durust guvenılır olgun bayanlardan cagrı yada msj atmalarını beklıyorum 0541-385-81-85

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
      mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
      yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

      Sil
    2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    3. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

      Sil
    4. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

      Sil
    5. Azmis BAYANLAR mrbBen azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayin Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalimAzmis BAYANLAR mrbBen azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayin Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim
      Azgin BAYANLAR mrb Ben azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayın Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim

      Azmis BAYANLAR mrbBen azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayin Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalimAzmis BAYANLAR mrbBen azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayin Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim
      Azgin BAYANLAR mrb Ben azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayın Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim


      Azgin BAYANLAR mrb Ben azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayın Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim

      Sil
    6. Gizlilik içinde hertürlü sex 05497220046 K.maras

      Sil
    7. Ben tolga yaragim büyüktür seks düşkünü ateşli bayanlar dul bayanlar evli bayanlar olgun kendine güvenen ateşli bayanlar hadi ara beni 0539 874 15 80

      Sil
    8. Ben tolga yaragim büyüktür seks düşkünü ateşli bayanlar dul bayanlar evli bayanlar benimle doyumsuz seks yapmak isteyen ateşli bayanlar hadi ara beni 0539 874 15 80

      Sil
    9. Ben tolga yaragim büyüktür seks düşkünü ateşli bayanlar dul bayanlar evli bayanlar olgun ciddi kendine güvenen seks düşkünü bayanlar hadi ara beni 0539 874 15 80

      Sil
    10. Ben tolga yaragim büyüktür seks düşkünü ateşli bayanlar dul bayanlar evli bayanlar olgun ciddi kendine güvenen seks düşkünü bayanlar hadi ara beni 0539 874 15 80

      Sil
    11. Gizliliğe önem veren bayanlar yaş 34 boy 1.83 kilo 84 0542 7221073 k.maraş

      Sil
  2. Slm bodrumdan murat kendine guvenn ciddi bayanlarla tanismak isterim 05468842018

    YanıtlaSil
  3. selam ben izmirden tolga 27 yaşında esmer bekarım evli dul bekar her yaştan bayanların çağrı ve smslerini bekliyorum 0534-709-17-56

    YanıtlaSil
  4. adanadan tek gecelik iliski arayan dul bayanlar yas 35

    YanıtlaSil
  5. adanadan tek gecelik iliski arayan bayanlar ben cem yas 35 bekarim 05445836337

    YanıtlaSil
  6. G.antep ve civari hos sohbet ve sex isteyen her yaştan bayanlar arayin..Guvenebilirsiniz Gizlilik önceligimdir.Araba ev mevcut. 26 yaşinda 179 boy atletik yapili ve oldukca yakisikliyim.Belirli şartlarda 3. Olurum. Ciddi,samimi,guvenilir olanlar..
    507 122 3135

    Not: gay ler aramayin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
  7. Selamlar benim adım yusuf 28 yaşındayım yalovada yaşıyorum yurtiçi ve yurtdışında oturan doyumsuz ateşlli azgın bayanlardan aramalarını beklerim whatsaap 05358757515

    YanıtlaSil
  8. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  9. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  10. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  11. merhaba ankara’da yasamaktayım ankrda her yastan bayan arkadaslarla tanısmak ıstıyorum 33 yasındayım 172 boy 65kılo yas öenmlı deıl kalbı güzel olan bayanlar evlı dul fark etmez mutlugu ısteyenler…arayın tanışalı…..0544 308 84 05

    YanıtlaSil
  12. merhaba ankara’da yasamaktayım ankrda her yastan bayan arkadaslarla tanısmak ıstıyorum 33 yasındayım 172 boy 65kılo yas öenmlı deıl kalbı güzel olan bayanlar evlı dul fark etmez mutlugu ısteyenler…arayın tanışalı…..0544 308 84 05

    YanıtlaSil
  13. merhaba ankara’da yasamaktayım ankrda her yastan bayan arkadaslarla tanısmak ıstıyorum 33 yasındayım 172 boy 65kılo yas öenmlı deıl kalbı güzel olan bayanlar evlı dul fark etmez mutlugu ısteyenler…arayın tanışalı…..0544 308 84 05

    YanıtlaSil
  14. Slm ist yasıyan olgun işadamıyım.arayısım samımı bır bayanla tanışmak 5307001928

    YanıtlaSil
  15. Mrb bayanlar ben Hatay'dan akın gerçek sex arayan bayanlar oldukça sempatiğim tüm bayanların ilgisini çeken biriyim. Boy 1.83. 73 kilo. Samimi ve dürüst bayanlar sikim net 23cm oldukça atletik biriyim. Reel ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum oldukça yakışıklıyım sadece bayanlar mutlaka arayın 0544 414 4244 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Merhaba masaj yaptirmak istyen evli bayanlar evli çiftler arasn yas30 boy173 kilo 70 gerçek durur büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yarak kalın 20 cm Inlete Inlete bosalmak istyen evli Çifter arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum seksde sinr yok büyük yarak seven bayanlar arasn gizlilik şartıyla tansalm tel 05537753404 evli çiftler evli bayanlar arasn bağara bağara sikşmek istyen evli bayanlar evli çiftler arasn tansalm istanbul seksi arkadaş arayan bayanlar kızlar evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404

    YanıtlaSil
  17. Slm gerçek resim bana ait orjinal lütfen lütfen eşinde seks doymiyan ilgili gurmiyen eşm beni aldatyorum bende seks için arkadaş arıyorum diyen ciddi seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn bekliyorum ben günde 10 adet 31 çekiyorum seksi doymam ben azat ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum büyük yarak seven bağara bağara sikşmek istyen bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum lütfen lütfen bayanlar arasn bekliyorum bende hertürlü seks mevcut yeterki dürüstlük ve güven olsun

    YanıtlaSil
  18. Slm gerçek resim bana ait orjinal lütfen lütfen eşinde seks doymiyan ilgili gurmiyen eşm beni aldatyorum bende seks için arkadaş arıyorum diyen ciddi seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok cok cok cok seviyorum seksde cok cok cok gec boşaniyorum gurşmek istyen bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 vahsap var 05537753404 no özel ACK yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan

    YanıtlaSil